Monday 18 October 2010

19 OKTOBER 2010

erm.. apa yang spesialnya ngan date nih?? nothing special.. saja pilih untuk letak tajuk post nih.. sebenarnya, aku semasa menulis post ini agak kurang sihat gara-gara batuk dan selsema serta suhu badan yang agak meningkat... jadi mungkin merepek sikitlah apa yang aku tulis nih. pertama sekali, aku baru jerk dapat keputusan BBC aku yang lalu. teruklah jugak.. itu tandanya aku makin malas belajar.. apa nak jadik dengan diri ini.. haha.. nasiblah.. takper2... belajar rajin2 ye Naimah...pastuh baru-baru nih aku purposely delete one of my friends in fb... rasa bersalah plak,, lagi2 bila orang tuh add aku balik..
di sini saya ingin meminta maaf kepada orang yang berkenaan...
Maafkan saya..

di sini jugak saya nak berterima kasih kepada mereka-mereka yang banyak bersusah payah menolong saya sepanjang saya di sini.. my family, acms-USU students, along, my housemate, my classmate.. huhu.. cam sesi berterima kasih plak.. entah.. erm..

No comments: